Lifestyle / Tehnologija
Dan posle (opšte panike)
Tokom jučerašnjeg dana, AT&T i navodno druge mobilne mreže u SAD-u i Kanadi imale su problema sa radom, srušene su, a korisnici nisu bili u mogućnosti da obavljaju pozive, šalju poruke i pristupe internetu.
AT&T se zvanično oglasio oko 11 sati nakon prijava kvarova od strane korisnika, a iz kompanije ističu da su usluge ponovo dostupne svim korisnicima koji su prijavili probleme. U kompaniji AT&T kažu da preduzimaju korake koji će obezbediti da korisnici ne iskuse ništa slično u budućnosti.
Rani izveštaji, nakon pregleda sistema i obrade podataka, ukazuju na to da je problem prouzrokovala greška u okviru same kompanije i da nije u pitanju sajber napad.
"Na osnovu našeg prvobitnog pregleda, verujemo da je današnji prekid izazvan primenom i izvršavanjem pogrešnog procesa koji smo koristili dok smo širili našu mrežu, a ne sajber napadom", kažu iz ove kompanije.
U priču se umešao i američki FCC (Federalna komisija za komunikacije), koji je istakao da istražuje problem koji je nastao na mrežama. Iz Bele kuće kažu da su u kontaktu sa kompanijom AT&T, ali da još uvek nema svih konkretnih odgovora na to šta je dovelo do pada mreže.
Iako su korisnici drugih mreža, kao što su Verizon, T-Mobile, Cricket i neke manje, takođe prijavljivali probleme u radu, izgleda da je to bilo manjeg obima.
T-Mobile i Verizon su se zvanično oglasili i istakli da njihove mreže nisu bile pogođene problemima sa kojima se suočila AT&T mreža, i da korisnici koji su prijavili probleme verovatno nisu bili u mogućnosti da stupe u kontakt sa AT&T korisnicima.
Izvor:www.b92.net