Kultura / Film
AI sistem Fox-a predviđa publiku filma
Istraživači iz 20th Century Fox-a kreirali su sistem dubokog učenja (tzv. mašinsko učenje) koji može da predvidi ko će gledati film zasnovan na trejleru.

Zahvaljujući algoritmu koji je povezao stotine trejlera sa izveštajima o broju publike, AI je u stanju da napravi vezu između vizuelnih elemenata u trejlerima (kao što su boje, lica, pejzaži i osvetljenje) i gledanosti filma u okvirima određenih demografskih grupa.
Kako prenosi PCPress, kada je Fox koristio postojeće filmove kao merilo, takođe je imao uspeha u predviđanju gledanosti budućih filmova. Naravno, vizuelni znaci u novom filmskom trejleru dali su ideju o tome kakva bi bila poseta nekoliko meseci kasnije.
Fox ističe i druge praktične primene. AI sistem može da pomogne studijima u stvaranju trejlera za koje znaju da će se dopasti specifičnoj publici. Ovo je bitno u eri strimovanja kada se bioskopi takmiče da privuku gledaoce koji isto tako mogu da ostanu kod kuće i gledaju nešto na Amazon-u i Netflix-u.