Lifestyle / Tehnologija
Nova igra: Lara Croft, više od sex simbola
Microsoft je objavio trejler za novu igru i avanture čuvene Lare Kroft, The Rise of the Tomb Raider. Sudeći prema trejleru, igra izgleda odlično.
Video klip koji je naslovljen "Descent Into Legend" nam pokazuje prelepa okruženja iz igre kao i Laru u tipičnim Tomb Raider vratolomijama. Trejler je urađen u filmskom maniru i zagolicaće maštu svakog ljubitelja akciono/avanturističkih igara.
The Rise of the Tomb Raider stiže 10. novembra na Xbox One i Xbox 360. Igra će jedno vreme biti Xbox ekskluziva, a PC i PlayStation verzije će se pojaviti u 2016.
Među strastvenim ljubiteljima, moglo bi se reći - enigmatike ove igre, je i naš kolega sa O radija Igor Mihaljević. On je među onima koji Laru poznaju od njenih početaka.
"Na radost ili tugu sam dovoljno mator da pripradam generaciji koja je igrala Tomb Raider od prvog do četvrtog dela, devedesetih godina. Ne zaboravimo, Lara dogodine slavi 20. rođendan, a kao napaljeni tinjdžeri smo, između ostalog, pratili svaku pikselizaciju i depikselizaciju njenog tela", rekao je Igor.
Upravo to nas je dovelo do teme koja se tiče Larinog fizičkog izgleda, koji je uvek bio predmet rasprave i pažnje svih ljubitelja igara. Retka je tako lepa heroina u eletronskom svetu, pa ne čudi da su neki maštali o tome da je baš ona stvarni lik. Međutim, sa Igorom smo razgovarali o tome da je ona uspela da odoli "starletizaciji".
"Posle dvadeset godina je uspela da odoli 'starletizaciji' lika i dela. Nikada nije dozvolila da bude, iako veoma seksualan lik, obična seks diva, niti je podlegla golotinji i jeftinoj prodaji. Za to su naravno zaslužni njeni kreatori, koji su vrlo ozbiljno promislili taj aspekt cele priče", rekao je Igor.
Ova elektro heroina ostala je do kraja verna imidžu pametne, aktivne, inteligentne i borbene žene, koja bi kao virtuelni lik izgubila svoju vrednost da je bilo iole drugačije. Ono što je najvažnije kada se neko odluči da instalira Tomb Raider jeste činjenica da će se navući upravo na zadatke i enigme koje u igri treba rešiti. Ovo je igra koja zahteva da se ipak malo "mućne glavom". Igor je dodao da se pravi fanovi zapravo boje da kreatori igre ne odu previše u tehnikalije i njen fizički izgled, već da se pažnja posveti problemima koje ona rešava.
"Ljudi su igrali tu igru baš zbog 'problema' kao takvog. To nije akciona igra, već avantura sa elementima akcije i voleo bih da je najslađi momenat i ove nove igre upravo onaj kada se posle vratolomija nešto otkrije – puzla, mehanika, kako doakati sistemu i slično. I stvarno, u prvim delovima je to bilo ekstra maštovito urađeno i za oko i za mozak", dodao je Igor, koga smo imenovali za redakcijskog stručnjaka za Laru, s obzirom da se šmekaju preko ekrana još od devedesetih.
Evo i trejlera za novu igru, a oni koji nemaju Xbox proizvode pri ruci, treba da se strpe do sledeće godine.
M.L.