.
Trenutno
Dnevna soba
 Jovan Marjanović
Lifestyle / Tehnologija

Moguće kontrolisanje gejmerskog života kod dece

29.10.2018.

Nekadašnji zavisnik od video igara kreirao je aplikaciju koja roditeljima omogućava da isključe neku gejming konzolu sa određene udaljenosti.

.

Aplikacija se povezuje na uređaj koji je priključen na računar, utiče na konzole poput PlayStation 4 ili Xbox i roditeljima omogućava da sa udaljenosti znaju koliko je vremena dete provelo u igranju i da, u slučaju da procene da je bilo dovoljno, konzolu i isključe.

Kreator aplikacije James Potter proveo je dve godine u razvijanju ovih opcija, a glavni cilj mu je bio da roditeljima omogući da što bolje kontrolišu vreme koje njihova deca provode ispred računara.

Potter je do osamnaeste godine provodio po 40 sati nedeljno u igranju video igara. Trudio se da svaki slobodan trenutak provede pored računara, a roditelji su pokušavali da na sve načine utiču da se njegov način života promeni, ali bezuspešno. Na kraju je igranje počelo da utiče na uspeh u školi, da stvara probleme u porodici. 

Nova aplikacija je ponela ime Quiet Time (QTIME). Ona ne može da izleči zavisnost, ali može da je modifikuje i da je potencijalno spreči. Manipulisanje aplikacijom je skoro nemoguće, budući da detektuje da li je HDMI koji je povezuje sa računarom isključen, pa roditelje obaveštava mejlom o tome da dete pokušava da "prevari" sistem. Deca dobijaju obaveštenje 10 minuta pre nego što se igra isključi, kako bi imala vremena da igru privedu kraju.

Aplikacija je izašla na američkom tržištu a uskoro stiže i u Evropu. 

.
Uprkos tome da je sve više onih koji optužuju Netfliks za loš izbor naslova, ova platforma beleži stabilan broj korisnika, pa…
.
Text-to-speech je opcija koja se na zapadu vrlo često koristi, naročito u biznis okruženju. Sada, Google predstavlja novi veštački…
.
Amazon razvija "Netfliks za igre", tj. streaming servis za igre. Reč je o konceptu po kome ovaj servis ustupa hardverske kapacitete…
Program
Kalendar događaja
Januar 2019.
PonUtoSreČetPetSubNed
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   
Anketa

Koliko ste skloni postprazničnoj depresiji?