...
TRENUTNO13:45 - 14:00Prava stvar

Lifestyle / Tehnologija

Fejsbuk u borbi protiv ciljanih reklama

02.04.2018.

Facebook je i dalje odlučan u tome da ograniči pristup podacima nakon Cambridge Analytica skandala. TechCrunch je objavio da ova društvena mreža pokreće alatku za sertifikaciju, koja od oglašivača zahteva da se obavežu da su dobili dozvolu korisnika pre upotrebe e-mail adrese za ciljano reklamiranje.

.

Kompanija je dodala da alatka nije odgovor na neki specifični incident. Međutim, Facebook očekuje da preispita svoje angažovanje sa eksternim partnerima za analizu podataka, kako bi osigurao da oni rukuju informacijama na odgovoran način.

Bez obzira na to da li je ovo reakcija na Cambridge Analytica incident ili ne, nema sumnje da Facebook radi na tome da poboljša svoje kontrole privatnosti od trenutka od kada je skandal o razmeni podataka postao javan.

Pored restrikcija koje su uvedene za eksterne provajdere podataka, nedavno je uveden jednostavniji način za upravljanje i brisanje podataka na telefonima. Facebook sada želi da korisnici znaju šta delite i gde ti podaci odlaze.

Glavna stvar će ovde svakako biti implementacija i kako će ovaj alat za dozvolu funkcionisati. Facebook je odbio da objavi više informacija o ovome.

Izvor: benchmark.rs

Možda te još zanima:

.

Apple testirao reklame u Maps-u

Apple planira da unese oglase u više svojih aplikacija. Kompanija je sprovela interne testove verzije Maps koja sadrži oglase za…

.

Dok Holidej šerovao selfi Bili Kida i Šejna

Uskoro ćemo i u starim "kaubojcima" viđati reklame za mobilne telefone.

.

Kampanja protiv Facebook oglasa

Na pozive organizacije koje se bave zaštitom građanskih prava da prekinu sa oglašavanjem na Facebooku odaziva se sve više kompanija.

.

Reklame stižu na IGTV

Iako korisnicima koji ne vole oglase može da bude neugodno, za kreativce koji žele da zarade od stvaranja IGTV video…

.

Apple ne dozvoljava negativcima da koriste iPhone

Proizvode kompanije Apple ste do sada videli u bezbroj filmova, ali treba da znate da kompanija ima potpunu kontrolu nad…

.

Više reklama na telefonima

Ono što najviše volimo dok slušamo pesmu na jutjubu, gledamo film na televizoru ili četujemo na mesindžeru, svakako su reklame.…

  • 13:20 Tehnologija
  • 13:30 Pesma dana
  • 13:45 Prava stvar
  • 14:00 RetroTips
  • 15:00 Music mix by Anja

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo