Lifestyle / Tehnologija
Facebook u borbi protiv Fake News!
U poslednjih godinu dana Facebook je doživeo mnogobrojne promene. Dodate su "priče", odnosno "stories" po uzoru na Snapchat, promovisan je live streaming, a video je dobio visoku poziciju po važnosti u Facebook-ovoj hijerarhiji.
Video i live video opcije proširile su se po mreži za sekund i postali popularni kod korisnika, posebno u momentu kada je kompanija live opciju dozvolila i običnim nalozima, a ne samo stranicama.
No, ovaj gigant u sferi društvenih mreža sprema se da u potpunosti promeni svoj proizvod i to kako bi predstavili novi način borbe protiv lažnih vesti (FAKE NEWS).
U toj borbi najpopularnija društvena mreža želi svojim korisnicima na News Feedu da osigura više "istih" vesti iz različitih izvora, a sve to uz pomoć opcije "trending" koja bitno menja algoritam.
Naime, dosad su se na vrhu prikazivale vesti koje su korisnici najviše delili, a umesto toga sad će se prvo prikazivati teme koje je obradilo nekoliko različitih izdavača. Vlasnik Facebook-a Mark Zakerberg tako svoju društvenu mrežu želi da učini verodostojnijim izvorom informacija, piše Index, a prenosi Tehnopolis.
Facebook, koji danas broji neverovatnih 1,8 milijardi korisnika, "trending" je predstavio 2014. kao odgovor na sve popularniju opciju na Twitteru. Kako će se nove promene odraziti na korisnike, vrlo brzo će pokazati vreme.
M.L.