.
Trenutno
O tome se priča
 Jelena Mijatović
Lifestyle / Tehnologija

Facebook testira novu vrstu reklama

11.07.2018.

Facebook je objavio da počinje sa testiranjem AR (augmented reality) reklama u News Feedu.

.

Facebook News Feed AR reklame će se prikazivati samo korisnicima u SAD za sada. AR reklame će korisnicima omogućiti da isprobavaju proizvode koji se reklamiraju u iskustvu koje je slično Snapchat filterima. Jedan primer, koji je Facebook demonstrirao, su Michael Kors naočare za sunce.

Kada korisnici primete AR reklamu u News Feed-u, biće im omogućeno da kliknu na proizvod kako bi testirali kako on stoji na njihovom licu. AR iskustvo se potom primenjuje i moguće je isprobati naočare na svojoj fotografiji. Potom se prikazuje link koji vodi ka proizvodnoj stranici, ukoliko korisnik želi da obavi kupovinu.

Kako prenosi Ubergizmo, ostali brendovi koji trenutno testiraju Facebook-ove AR reklame, su NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Wayfair, Pottery Barn i Sephora.

.
S obzirom na činjenicu da Netflix često testira nove ideje, nedavno su osmislili novi eksperiment. On podrazumeva pop up koji pretplatnicima…
.
U određenim situacijama pojedinim ljudima ne želimo da govorimo svoje lične podatke, a ipak na društvenim mrežama ostavljamo…
.
Često se događa da javne ličnosti, ali i obični građani, potpuno pogrešno izgovaraju određene reči. Posebno je to izraženo…
Program
Kalendar događaja
Decembar 2018.
PonUtoSreČetPetSubNed
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
      
Anketa

Da li vas hvata potrošačka groznica  pred praznike?