.
Trenutno
Music mix
Lifestyle

Srđan Šveljo o ličnom stilu

21.01.2015.

   "Postoje modni trendovi koji se nameću zbog modne industrije, zbog velikih kompanija i brendova, ali generalno trend kao trend ne postoji - sve je trend!" 

.

   Srđan Šveljo je prilično svestran - radi kao modni urednik magazina Joy, kreator je sajta Urbanlook i bavi se didžejingom, a za Omladinski radio je pričao o modi i to tome kako izgraditi lični stil i držati ga se.

   Urbanlook je pokrenuo sa namerom da on bude edukativan i da mlade uputi na to šta je aktuelno i kvalitetno, a opet ne toliko mejnstrim u svetu mode. Trudi se da prati jednako i stranu i domaću modnu scenu, pa je tako skoro objavio Top 55 momenata domaće modne scene za 2014. godinu, sa ciljem da promoviše i podrži ne samo srpske dizajnere, nego i modele.

   U poslednje vreme mu je interesantno da radi editorijale muške mode jer smatra da je priča o tome još uvek neiskorišćena. Neki od ovih editorijala su izašli u raznim svetskim magazinima, između ostalog u njujorškom ADON-u i holandskom HOOF-u. 

   Što se tiče mladih i njihovog ličnog stila, Srđan ih savetuje da pre svega budu oslobođeni, svesni sebe, da se ne stide sebe i da nose sve ono što zaista žele da nose. Kaže da ne postoje neka ozbiljna modna pravila.

   "Postoje modni trendovi koji se nameću zbog modne industrije, zbog velikih kompanija i brendova, ali generalno trend kao trend ne postoji - sve je trend!" 

   Srđanova preporuka za mlade je da ne treba da se stide da nose ono što žele da nose bez obzira na to da li se to nekome sviđa ili ne i da je najbitnije da se oni osećaju lepo u tome što su obukli. Naravno, napomenuo je i da svakako s vremena na vreme treba svratiti do najlona jer smatra da se tamo nalazi moda.

   Ceo razgovor sa Srđanom možete poslušati na podkastu ovde.

   Sofija Balać

.
Ako već neko vreme planirate da odete iz Srbije, a niste baš sigurni kako bi vam život izgledao na nekom drugom mestu i koliko…
.
Instagram bi svojim korisnicima uskoro mogao da ponudi više sigurnosti, posebno u slučajevima kada izgube kontrolu nad svojim nalozima. 
.
Tek polovina korisnika interneta, obezbeđuje se prilikom "onlajn" kupovine, a tri četvrtine se izjašnjava da ne vidi sebe kao metu…
Program
Kalendar događaja
Jun 2019.
PonUtoSreČetPetSubNed
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Anketa

Da li vidite Srbiju u EU?